Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

В Росії визнали, що Кисельов говорив неправду про Майдан

Російська Колегія за скаргами на пресу вважає, що журналіст Дмитро Кисельов у програмі "Вести недели" порушив норми журналістики, говорячи про український Майдан.

Повний текст рішення Колегії за скаргами на програму "Вести недели" та її ведучого Дмитра Кисельова опубліковано на сайті колегії.

Читайте також: Російські ЗМІ послідовно дезінформують про стан подій на Євромайдані

Скаргу на  програму "Вести недели" (телеканал "Росія-1") та її ведучого Дмитра Кисельова направив голова української Комісії журналістської етики Володимир Мостовий. Зокрема, скарга стосується сюжету "Українське віче" (випуск від 08.12.2013).


 

У рішенні йдеться, що Колегія вважає обґрунтованим звинувачення Кисельова у свідомому порушенні хронологічного порядку подій 30 листопада - 1 грудня 2013 року. Адже у сюжеті йдеться, розгін Майдану (30 листопада) був наслідком дій провокаторів на Банковій (1 грудня). Колегія вирішила, що це було “дезінформацією, адресованою російському телеглядачеві, російській суспільній думці”.

Колегія наголошує, що ні російські, ні українські глядачі не дочекалися від Кисельова вибачень та повідомлення про підміну фактів.

Нагадаємо, Президент Росії Володимир Путін указом від 13 лютого нагородив орденом "За заслуги перед Вітчизною" 4 ступеню ведучого телеканалу "Россия" Дмитра Кисельова, який активно критикував український Євромайдан.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук