У заводській ливарні метал плавлять при температурі 1200 градусів, після чого він потрапляє у форму з фарбою – серце майже 5-тонної машини з гідравлічним пресом.

Спочатку машина герметизує разом дві половинки прес-форми, а потім поршень подає до неї алюміній, заповнюючи кожну щілину.

Та метал не завжди є найкращим матеріалом, особливо у місцях, де висока вологість та близькість до моря. Тож на заводі працює ще одна виробнича лінія, яка продукує корпуси з суміші пластику та скловолокна.

Цей матеріал використовують у вигляді гранул. Їх теж розплавляють, наповнюють форми, а після затвердіння обробляють так само, як алюмінієві корпуси.

Світлові гнізда складають на окремій невеликій лінії виробництва. До кожного гнізда приєднується електричний провід. Тоді спеціальна машина пробиває заклепки всередині гнізда, щоб добре закріпити дроти в місці. Ці гнізда створені спеціально для 150-ватних ламп розжарювання.

Втім, чимало сучасних світлофорів замість лампочок використовують світлодіоди. На їхнє виготовлення потрібно витратити більше коштів, але вони світять яскравіше, витрачають у 7-8 разів менше електроенергії, а термін експлуатації – у десять разів довший. Останній етап — зведення проводів. Лише одна помилка — і світлофор буде давати змішані чи помилкові сигнали.