За попередньою інформацією, до трагедії призвели несправності у системі, яка регулює подачу палива та тягу при роботі одного з двигунів, пише видання The Wall Street Journal.

До теми Вижив, бо не пустили на літак: історія пасажира рейсу Boeing 737, що розбився в Індонезії

Як повідомило його джерело, у такому випадку інструкція вимагає відключити систему. Пілоти цього не зробити й намагалися відновити її роботу. Це могло спричинити дисбаланс у навантаженні на двигуни.

Відповідно, управління повітряним судном через це ускладнилося. У The Wall Street Journal зауважили, що літаками Boeing можна управляти й з одним двигуном.

Авіакатастрофа в Індонезії: що відомо

  • 9 січня пасажирський літак Boeing вилетів з Джакарти в Понтіанак. Він перестав передавати сигнали диспетчерам через кілька хвилин після злету.
  • На його борту перебувало 62 людини, загинули усі. Уламки повітряного судна вдалося виявити завдяки місцевим рибалкам, які бачили, як воно падало.

Авіакатастрофа в Індонезії 11 січня
Авіакатастрофа Boeing 737-500 в Індонезії / Інфографіка 24 каналу