Компанія пояснює чергове підвищення подорожчанням сировини і палива, яке виявилося вищим, ніж прогнозували, передає Reuters.

Coca-Cola стала першим виробником напоїв, який збільшує ціни на тлі світового зростання вартості продуктів харчування. Тепер аналітики чекають підвищення цін від PepsiCo і Dr Pepper Snapple. Однак, як вказує аналітик Credit Suisse Карлос Лабою, конкурентам Coca-Cola тепер буде важко зважитися на збільшення цін до кінця літа, який традиційно є періодом вибухового росту продажів.

Раніше видання Beverage Digest писало, що PepsiCo повідомило рітейлерів про очікуване збільшення вартості продукції в період між 10 липня і вереснем.

За даними Громадської палати Росії, яка більше року веде моніторинг ринку продовольства, за цей час ціни на продукти харчування зросли більше ніж на 30%. Подібна ситуація спостерігається і в інших країнах світу. Минулого тижня міністри сільського господарства країн-членів G20 домовилися про введення моніторингу цін на продовольство, а Світовий банк запропонував країнам, що розвиваються в умовах високої нестабільності цін на продукцію агропромислового комплексу купувати відповідні страхові поліси.