Які квитки коштуватимуть дорожче?
Акціонерне товариство планує впровадити "динамічне ціноутворення" на квитки у спальні вагони та першого класу "Інтерсіті", пише 24 Канал з посиланням на члена Наглядової ради УЗ Сергія Лещенка під час виступу у Верховній Раді.
Читайте також Зеленський анонсував нову транспортну програму "УЗ-3000": що вона передбачає
Річ у тім, що компанії потрібні гроші:
- для відновлення рухомого складу;
- задля ремонтної інфраструктури.
Згідно зі словами Лещенка, уникнути залучення державної допомоги та індексації вантажних тарифів можна було б. Але тільки піднявши вартість квитків на далеке сполучення в 3 – 4 рази.
Щоб ви розуміли, який це буде стрес. Тоді я розумію, можливо, дехто до цього готовий, але точно не підтримують українці в складних умовах нинішньої війни,
– заявив Сергій Лещенко.
Саме тому, за його словами, компанія обирає інший шлях – підвищення цін лише для преміумсегмента. Тобто підняти динамічне ціноутворення на СВ та першого класу "Інтерсіті".
Це частково покращить результат, але не повністю,
– зазначив член Наглядової ради УЗ.
Однак для повної стабілізації ситуації компанія планує й інші дії. Наприклад, отримати допомогу з бюджету: Укрзалізниця просить 16 мільярдів гривень наступного року на компенсацію збитків від пасажирських перевезень. Цього року компанія може отримати 13 мільярдів.
Також у планах індексувати вантажні тарифи. Зазначається, що підвищення у два етапи може принести компанії 22 мільярди гривень.
Зауважте! Лещенко пропонує, зокрема, здавати металобрухт. За його словами, це може надати до 10 мільярдів гривень.
Слід також додати, що збитки Укрзалізниці за 2023 рік становлять 7,195 мільярда гривень. Про це повідомив нардеп Ярослав Железняк. Водночас втрати вантажних перевезень за 2021 – 2025 роки досягли 49%.
Зверніть увагу! Наголошується, що "всі ресурси залізниці вичерпались", а вона скоро "може зупинитися".
Які є ще актуальні новини щодо залізниці в Україні?
Укрзалізниця планує довести євроколію до Львова. Це мають зробити до кінця 2027 року.
Це дозволить подорожувати до Відня, Кракова чи Варшави. До того ж компанія хоче узгодити з Євросоюзом спрощення прикордонного контролю на залізниці за аналогією з автомобільним транспортом.
Hetman – перша українська елітна горілка, створена у Львові в 1996 році. Сьогодні бренд представлений у понад 50 країнах світу. Незмінна якість – наш принцип: лише натуральні інгредієнти, контроль кожної партії, стандарти преміум-рівня. Hetman – це якість, загартована часом.



