Журналіст у подкасті "(не) Безпечна країна" зауважив, що ця ідея – його. "Інформаційний Рамштайн" ґрунтувався на дуже великому дослідженні для США у перші місяці війні, пише 24 Канал.
Дивіться також Ердоган може дотиснути Путіна: хто може допомогти йому повернути Росію в зернову угоду
Що сказав Померанцев про "Інформаційний Рамштайн"
Пітер Помаранцев пригадав, що після того він дав інтерв'ю та згадав про "Інформаційний Рамштайн". Далі цю ідею підхопили політики й вона трансформувалась, проте її основний принцип не змінився.
Основний принцип: для того, щоб конкурувати з авторитарною машиною в інформаційній війні – будь то Китаю, чи Росії – демократичні країни мають працювати разом. Ми повинні зрозуміти, де і чому наша сила,
– заявив Померанцев.
Він пояснив, що Кремль разом з Китаєм починають працювати в інформаційному просторі. Вони обмінюються аргументами та інформацією. Росія та Сирія також довгий час так співпрацювали.
Важливо Обережно, ІПСО: як розпізнати та протистояти російським гібридним загрозам
Як повинні працювати демократії в інформаційній сфері
Так, це неформальні інформаційні альянси, але вони працюють разом. Демократії теж повинні це робити (створювати неформальні інформаційні альянси – 24 Канал), виходячи з наших принципів і цінностей,
– пояснив дослідник.
Він також переконує, що для забезпечення демократії країни-союзники мають діяти більш узгоджено. Померанцев пояснює, що складно змусити відомства навіть в межах однієї країни працювати разом, не кажучи вже про різні країни.
Саме тому, за його словами, треба застосовувати "Рамштайн", адже це приклад з військової сфери, де це спрацювало. Хоч в інформаційній сфері заклики мають бути іншими, хоч принцип залишається аналогічним – якщо демократії планують перемогти у 21 столітті, то їм необхідно працювати разом в інформаційному просторі. За словами Померанцева, немає жодної гарантії, що демократії виграють над Росією та Китаєм.
Пітер Померанцев пояснює, що:
- спочатку країни мають проаналізувати, як вони можуть допомогти одне одному;
- далі – визначити пріоритети та хто має ресурси для їх реалізації. Наприклад, що можуть зробити США, Ірландія та інші країни, щоб допомогти світу виграти у цій війні;
- правильно обрати цілі: визначити, які країни та аудиторії є важливими та що саме потрібно до них донести;
- розуміти кінцеву мету та думати, які інформаційні активи можуть її наблизити.