"Приватбанк" відновив роботу, але допускає подальші атаки

15 лютого 2022, 19:48
Читать новость на русском

У "Приватбанку" заявили, що усунули наслідки DDOS-атаки та відновили стабільну роботу систем. Однак там допускають подальші атаки.

Про відновлення систем речник "Приватбанку" розповів 24 каналу у коментарі. Деякі сервіси банку не працювали протягом однієї години.

До теми "Капості агресора": "Приватбанк" ​– під масовою Ddos-атакою, але загрози для грошей нема

"Приватбанк" відновив роботу

Банк вже усунув наслідки DDOS-атаки та відновив стабільну роботу систем.

Під час атаки не працювали частина терміналів і банкоматів. З 16:30 ми відновили роботу всіх цих сервісів,
– розповіли у банку.

Там також  зазначили, що все ще може бути нестабільний доступ до Приват24. Однак у банку роблять усе, аби відновити стабільну роботу ресурсів та забезпечити доступ до всіх послуг.

Крім того, у "Приватбанку" допустили повторення таких атак та зазначили, що для захисту від них в майбутньому планують перейти у посилений режим кібербезпеки.

Проблеми у роботі "Приватбанку": що відомо

Зверніть увагу! Проблеми виникали не лише у клієнтів "Приватбанку", але й іншої державної фінансової установи – "Ощадбанку". Однак їх вже вдалося вирішити. Крім того, не працювали сайти Міноборони, а також  Збройних сил України, а з ресурсом МВС інколи виникали труднощі. 

Попередній інцидент: експрацівник СБУ про кібератаки на урядові сайти: дивіться відео