Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці у Facebook.

Він повідомив, що середній пропуск вантажних складів по перегону Комиш-ЗоряВолноваха в сторону Маріуполя за 10 днів серпня склав близько 13 вантажних поїздів на добу при мінімально необхідних 22 і давно обіцяних "Укрзалізницею" 16.

Через це чисте недовиробництво чавуну (з урахуванням того, що більше 4 поїздів відвантажується з використанням морського транспорту із значним подорожчанням) становить 60 тисяч тонн на місяць. "При збереженні поточної тенденції до кінця року комбінати в Маріуполі недовироблять 350 тисяч тонн металопродукції ( мінус 120 млн дол)", пише Юрій Зінченко.

А це означає менше доходів, відсутність ресурсів для підвищення зарплат співробітникам, менше відрахувань до бюджету Маріуполя і всієї країни. А в цей час Інтернет рясніє повідомленнями про медіа-холдинг і новий сайт "Укрзалізниці", впровадженні SAP і навіть про розширення інфраструктури в Ірані. Пропоную спочатку поліпшити ситуацію з інфраструктурою залізниці у нас в Україні. Не так амбітно, але дуже потрібно,
підкреслив топ-менеджер.

Крім того, Юрій Зінченко зауважив кричущий факт безгосподарності з боку "Укрзалізниці". "Укрзалізниця" сьогодні вночі, "влобову"виконуючи завдання Кабінету Міністрів з вивезення енергетичного вугілля, пропустила 64 вагона порожняка через Камиш-Зорю на станцію Південнодонбаську! Хоча в цьому поїзді могла бути сировина для маріупольських меткомбінатів, які буквально "задихаються" без руди. А Південнодонбаську забезпечити порожняком після вивантаження сировини в Маріуполі. Яскравий приклад того, як бездумне виконання може знецінити саму світлу мету!".

Нагадаємо, раніше глава "Укрметаллургпрома" Олександр Каленков заявив, що Україна може недоотримати 1,8 млрд доларів валютної виручки через "Укрзалізницю".

"Ми оцінюємо, що через вузькі місця в перевезеннях по УЗ за підсумками року буде недовироблено близько 5 млн тонн сталі, недоотриманий валютний виторг складе близько 1,8 млрд доларів, що порівняно з траншами від міжнародних донорів, але тільки транші це гроші в борг і навантаження на бюджет, а експорт це доходи країни і робочі місця", заявив глава "Укрметаллургпрома" Олександр Каленков.