Як відомо, будь-який розробник, який хоче викласти свій продукт в магазині, повинен неухильно дотримуватися рекомендацій. З цим у хмарних рішень Google і Microsoft можуть виникнути деякі труднощі, повідомляє Mspoweruser.

Читайте також: Гру Call of Duty: Modern Warfare анонсували офіційно – перший трейлер

У чому проблема? Каменем спотикання, вважає профільна преса, стане розділ 4.2.7. оновленого переліку рекомендацій для додатків App Store. Там йдеться, що в магазині можуть розміщуватися програми, що дозволяють стрімити на iOS-пристрої ігрове відео з консолей, які належать користувачеві.

Наприклад, як це робить клієнтська програма Steam Link. Все б нічого, однак в правилі є одна важлива обмовка – оброблятися гра, яка транслюється, повинна виключно на "залізі", яке належить користувачеві. Тобто, тільки на його консолі або комп'ютері. Тут-то і криється невідповідність.

Особливості хмарного геймінгу. Як відомо, вся суть хмарного геймингу від Microsoft і Google зводиться до того, що геймери можуть не хвилюватися про покупку дорогого "заліза" і запускати новинки з будь-якого ґаджета з досить хорошим інтернетом. Самі ж ігри, за задумом, будуть оброблятися на пристроях компаній.

Читайте також: Українці створили гру This Land Is My Land: трейлер

Це суперечить вимогам, які Apple пред'являє до додатків. Тому, якщо правила не зміняться, клієнтські програми сервісів Stadia і xCloud просто-напросто не пустять в App Store.

Чому в Apple прийняли таке рішення? Журналісти вважають, що нова вимога була введена навмисне, оскільки купертінівці хочуть підготувати ґрунт для запуску власного хмарного сервісу Arcade. Але це, природно, лише домисли.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно