Facebook тестує новий сервіс роботи з лідерами думок

Facebook тестує новий сервіс роботи з лідерами думок.
Facebook тестує новий сервіс роботи з лідерами думок. / Фото з відкритих джерел

В одному інтерфейсі маркетологи зможуть відслідковувати статистику лідерів думок і сортувати їх по характеристиках аудиторії.

Про це пише TechСrunch.

Читайте також: Facebook вводить нову корисну функцію

Вже зовсім скоро маркетологи, що відповідають за розвиток брендів зможуть зручно знаходити потрібних лідерів думок та працювати з ними.

До прикладу цільовою аудиторією конкретного бренду є жінки з вищою освітою та конкретними інтересами в бізнесі. Використовуючи новий сервіс від Facebook бренд зможе знайти саме тих лідерів думок в яких переважає потрібна аудиторія.

Зараз в тестовому режимі доступна можливість відфільтрувати лідерів думок або ж потрібну аудиторію за демографічними опціями та іншими численними характеристиками, такими як:

  • Стать
  • Зацікавлення
  • Історія навчання
  • Життєві заходи
  • Статус стосунків
  • Країна проживання

Читайте також: Чому Instagram небезпечний для дівчат – психолог провів дослідження

Наразі сервіс працює в тестовому режимі тільки для Facebook, але якщо він буде користуватися популярністю то його можуть реалізувати для соціальної мережі Instagram.

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук