Про це жертва шахрайської схеми Марія сама розповіла журналістам 24 липня. Інцидент трапився напередодні.

Актуально Шахрайські схеми: чому рахунки клієнтів Райффайзен Банк у небезпеці

Не змогли розпакувати

Марія замовляла Apple IPhone 12 pro max в одному з телеграм каналів, бо там була знижена ціна. Згодом вона прийшла до відділення пошти, щоб оплатити "накладений платіж" і отримати ґаджет.

Однак, розпакувати до оплати вона змогла лише поштову коробку, де була інша коробка пристрою. Тому жертва здійснила оплату без огляду товару.

Після оплати ми забираємо товар, відходимо в зону розпаковування. Там довго намагаємося відкрити пакування телефону. Коробку змогли відкрити тільки, коли порвали, бо її склеїли зсередини. Коли відкрили, виявили там лише цеглу та записку,
– поділилася жителька Дніпра.

Звернулася до поліції

Працівники "Нової пошти" сказали, що не можуть повернути гроші, які жінка переказала. Тому жертва після інциденту звернулася до правоохоронців. Вона з ними, нібито, прийшла з на пошту.

Тоді їм усім розповіли, що співробітники "Нової Пошти" не перевіряють товари перед відправленням. Тому в автентичності смартфона вони упевнитись також не могли.

Журналісти 24 Каналу намагалися дізнатися, чи фіксували цей випадок у поліції Дніпра. Однак там сказали, що не можуть підтвердити, що таке дійсно було. Це пояснили тим, що невідомі ні точна дата, ні район, де це сталося.

Інша схема Шахраї створили фальшивий сайт "Приватбанку" і видурюють гроші: як відрізнити підробку

Жінці компенсували втрату

У коментарі 24 каналу в "Новій пошті" розповіли, що компанія завжди відстежує шахрайські схеми та попереджає своїх клієнтів про них. Однак інколи все ж шахраї виявляються кмітливішими.

Зокрема, так вийшло й у дніпрянки, про яку мовиться. Однак "Нова пошта" згодом компенсувала втрати жінки. Їй повернули оголошену вартість відправлення – 22 500 гривень. Також їй повернули гроші заплачені за послуги пошти.

Якщо є підозра, що клієнт став жертвою шахраїв, ми наполегливо рекомендуємо йому звертатися до правоохоронних органів. А "Нова пошта" своєю чергою всіляко сприяє правоохоронцям у розслідуванні,
– додали співробітники компанії.

Як не стати жертвою шахраїв

  • Купувати товари в перевірених магазинах.
  • Бути більш пильним, якщо запропонований товар дуже дешевий.
  • Не вірити в усі коментарі, які залишають інші покупці магазину.
  • Позитивні відгуки не є показником сумлінності продавця, бо їх легко підробити.
  • Не оплачувати товар на пошті, якщо не впевнені в оригінальності.

Проте, завжди з'являються нові схеми, за якими можуть ошукувати. Тому, якщо ви все ж натрапили на шахраїв, одразу звертайтеся в поліцію.