Наразі такі дії носять добровільних характер, але вже наступного року фахівці сподіваються врегулювати це питання на законодавчому рівні.

“Якщо у страхову компанію надходить скарга від туриста, що у зв’язку з тим, що туроператор не може виконати свої зобов’язання і або готель виселяє туриста, або авіакомпанія відмовляє у зв’язку несплатою рахунку надати послугу авіаперевезення, тобто оце вже є визнанням страхового випадку і тут починає діяти вже страховий поліс добровільної відповідальності”, - каже член президії Асоціації лідерів турбізнесу України Тетяна Прокопенко.

За підрахунками фахівців, за останні два роки через те, що деякі туркомпанії не могли виконати свої зобов’язання перед туристами, постраждали щонайменше 5 тис. українців і близько сотні турагентів, збитки яких досі не відшкодовані.