Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      У Росії звинуватили британський канал BBC у пропаганді ідеології міжнародного тероризму

      У Росії звинуватили BBC у пропаганді тероризму
      У Росії звинуватили BBC у пропаганді тероризму / Фото з відкритих джерел

      Російський федеральний орган цензури "Роскомнагляд" здійснив "перевірку", як і обіцяв раніше, сайту "Російської служби Британської телерадіомовної корпорації" BBC. Внаслідок учинених дій працівники "Роскомнагляду" заявили, що виявили матеріали, які "транслюють ідеологічні установки міжнародних терористичних організацій".

      Про це повідомило "Радіо Свобода".

      Читайте також: Російська пропаганда вигадала фейк про смерті від обморожень в Україні через відмову від газу РФ

      Після цього у "Роскомнагляді" взялися за експертизу, щоб перевірити ці матеріали "на предмет відповідності нормам російського антиекстремістського законодавства". Окрім того, відомство оголосило, що з 14 по 31 січня з цього ж приводу перевірятиме ТОВ "Брітіш телевіжн", яке транслює сигнал телеканалу BBC World News на території Росії.

      Роскомнагляд
      Витяг з повідомлення "Роскомнагляду"

      У чому суть медіаконфлікту Британії та Росії? У 2016 році сюжет англомовного проросійського каналу Russia Today, в якому виявили відверту брехню, був причиною початку розслідування британського регулятора ЗМІ Ofcom. Раніше Ofcom вже фіксував 15 порушень правил мовлення з боку Russia Today. Нещодавно, 20 грудня 2018 року, британський медіарегулятор Ofcom виявив порушення каналом Russia Today британського кодексу телерадіомовлення, зокрема, під час висвітлення отруєння Сергія Скрипаля у Солсбері. Визнано, що RT порушив принцип неупередженості в семи випадках протягом шести тижнів весною 2018 року.

      Нагадаємо, у кінці грудня 2018 року низка російських медіа опублікували персональні дані співробітників ВВС, які працюють у Москві. Британській суспільний мовник подав скаргу до МЗС РФ у зв’язку із "тривожною ситуацією". Російська сторона усі події коментувала не інакше як "невдалий жарт".

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук