Про це начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан розповів у коментарі виданню "Дело".

Читайте також: "Укрзалізниця" підняла ціни на квитки

Ми розробляємо систему waiting list (список очікування – 24 канал). Пасажир зможе зареєструватися та вибрати один або кілька поїздів, які йому підходять і на які немає квитків. І тоді, коли з'явиться вільний квиток, він не потрапить у загальну систему продажу, а спочатку проходить через "решето" waiting list. Якщо квиток "не знайшов" свого покупця в waiting list, тоді він піде в загальний продаж,
– повідомив Красноштан.

Щоправда, поки точно не відомо, коли систему розроблять і коли вона вступить у дію. Проте саме у такий спосіб, певен Красноштан, можна вирішити проблему із перекупниками.

"Багато хто розповідає, що квитки купують перекупники. Я завжди прошу, щоб мені принесли квиток, куплений через перекупника. Тоді я зможу подивитися, яку схему він використовує і чи є причетність співробітників "Укрзалізниці" до перекуповування квитків. Поки був тільки один випадок, коли мені принесли такий квиток", – зазначив представник "Укрзалізниці".

За його словами, цей інцидент детально дослідили.

"Перекупник сидів в інтернет-кафе і просто клацав систему букінг УЗ. Це був зданий квиток, і перекупник його" спіймав. Це – вся технологія", – додав Красноштан.