Про 10 правил ділового листування розповіла експертка з моделювання поведінки й етикету та викладачка в European Business Association Анна Чаплигіна, повідомляє видання Vector.

Читайте також Як вітатись під час коронавірусу: прості поради від 24 каналу

Як не дратувати колег у робочих чатах

1. Вибирайте правильний канал зв'язку.

► Пошта – для будь-чого НЕтермінового.
► Месенджер – якщо відповідь потрібна протягом дня.
► Телефон – тільки якщо "горить-горить".

2. Не турбуйте людей в неробочий час.

► Повідомлення про помилки – особливо надійний спосіб зіпсувати людині вихідний.

3. Звертайтеся, вживаючи ім'я, але знайте межу.

► Умовному "Миколі Петровичу" навряд чи сподобається почути чи прочитати: "Колюся".

4. Не переходьте на "ТИ" завчасно.

► Сказати "ти" – це як підійти до незнайомої людини і обійняти її. Нічого такого, але які шанси, що вас не відштовхнуть?

5. Не подрібнюйте повідомлення.

► Не треба писати у стовпчик: "Привіт", "Хочу зробити вам пропозицію", "Що скажете з приводу..." – за таке можна й у "чорний список" потрапити.

6. Ні

7. Ко

8. Ли

► Розумієте, так?
► Цінуйте час співрозмовника, намагайтеся вмістити все необхідне в одне повідомлення.

9. Не лінуйтеся перечитати своє повідомлення.

► Помилки в тексті – це наче брудний одяг на красивій та стильній людині.

10. Висловлюйте думки без зайвих емоцій. БУДЬ ЛАСКА!!!

А ще – не зловживайте аудіо- та відеоповідомленнями і взагалі – пам'ятайте про здоровий глузд.

Спілкування
Як правильно спілкуватися в робочих чатах / Інфографіка 24 каналу

Важливо: спілкуючись з колегами у загальних чатах, будьте ще більш уважні до робочого часу і дроблення повідомлень. Кожне марне привернення уваги підсилює роздратування.