"Мостицька"

Станція метро "Мостицька" розташується біля зеленої зони неподалік від кінцевої зупинки тролейбуса №5. У неї аскетичний дизайн з зеленими колійними стінами і гранітна підлога. Всі нові станції будуть з гранітним покриттям підлоги, як найбільш зносостійким матеріалом. Але тут передбачений один важливий нюанс: шумопоглинаючі екрани сховають під панелями з перфорованого фіброцемента, пише "Вечірній Київ".

Читайте також: Метро на Троєщину може обійтися в 70 мільярдів гривень

Вихід зі станції "Мостицька" – незвичайний. Тут на даху планується облаштувати газон, він стане природно зеленим.

"Проспект Правди"

Тут вперше буде застосовано високі скляні панелі на шляхових стінах замість звичних керамічних плиток, граніту. Крізь скло можна буде побачити бетонний корпус станції. Завдяки підсвічуванню вийде цікава гра півтіней. Можна буде розглядати з чого складається станція.

"На майбутній станції "Проспект Правди" пропонуємо застосувати металеві панелі свіжого жовтого кольору. Це у нас така асоціація з радянської газетою "Правда", в честь якої колись був названий проспект. А якщо серйозно, то жовтий – колір сонця і радості. Сам проспект, до часу побудови метро, вже змінить свою назву", – розповів головний архітектор інституту "Київметропроект" Ярослав Левандовський.

"Проспект Правди" буде створюватися в дуже обмеженому просторі. Тому її спроектували з боковими платформами, а вестибюль "розгорнули" перпендикулярно станції через брак місця, перехід для пасажирів зробили над шляхами.

"Маршала Гречка"

Станція "Маршала Гречка" буде мати класичний павільйон входу. Але з ескалаторами, що доставляють пасажирів на глибину до 5 метрів до вестибюлю. Шляхову стіну прикрасили нішами, де розміщені вертикальні світильники. Стеля над коліями, яка також з функцією шумопоглинання, має рельєф, заглиблення і візуально відокремлена синім кольором від стелі платформи.

Читайте також: У Києві сквер хочуть назвати іменем Аміни Окуєвої

"Виногрдар"

Станція "Виноградар" розміститься у середині споруджуваного на місці садів радгоспу "Пуща Водиця" величезного житлового масиву відразу за гігамаркетом.

"Ми зробили спробу обіграти назву "Виноградар" і створити за допомогою 90 темно-фіолетових світильників асоціацію з виноградом. Сам простір станції, щоб його розширити візуально, запропонували облаштувати без традиційно виділеної шляхової стіни. Все склепіння буде єдиною конструкцією з білих великогабаритних панелей", – розповів Ярослав Левандовський

Проектами інтер'єрів всіх чотирьох станцій архітектори інституту "Київметропроект" займалися протягом року, переробляли їх, і скоро представлять замовникам будівництва – "Київському метрополітену". Для пасажирів з обмеженою мобільністю на всіх чотирьох станціях передбачені ліфти, а для співробітників метрополітену збудують готель для нічних змін.