Про це заявив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає "Hubs".

Метро залишається для нас пріоритетом, проте необхідно розуміти, що "підземка" на Троєщину обійдеться в 70 мільярдів гривень. Щоб знайти такі гроші, потрібен час, а проблему сполучення лівого і правого берега треба вирішувати невідкладно,
– заявив чиновник.

Читайте також: Згадати Все. Київське метро

Відтак у КМДА розглядають інші варіанти, у тому числі tram-train (поєднання трамваю та електрички) та BRT (рух тролейбусів та автобусів по виділеній лінії). За словами чиновника, за допомогою tram-train чи BRT вдасться перевозити 140 тисяч пасажирів щодня, у той час як метро на цій ділянці охопить лише 110 тисяч пасажирів.

"Якщо ми забезпечимо рух tram-train з інтервалом 3-4 хвилини, то це нічим не буде відрізнятися від метро. Однак в експлуатації – дешевше для міста. До закінчення будівництва підземки, альтернативні варіанти дозволять нам вирішити проблему сполучення лівого та правого берега", – підсумував Геннадій Пліс.