Окупантам вигідніше оббріхувати свою "пе-ве-о", аніж визнавати успіх України. В етері 24 Каналу військово-політичний оглядач групи "Інформаційний спротив" Олександр Коваленко припустив, як ЗСУ збили три винищувачі Су-34 та один Су-35.
Зверніть увагу Стріляють літаками тільки здалеку: чому росіяни не вступають в ближні повітряні бої
"Російські літаки можуть збивати тільки росіяни своїми засобами протиповітряної оборони. Росія вміє професійно демонструвати те, що противник (Україна – 24 Канал) не може зробити щось якісно й з високим коефіцієнтом корисної дії, а натомість розповідати, що це в них там оператор бовдур, який збив "найновітніший" винищувач. Стандартна, класична методика, яку росіяни використовували ще за часів Радянського Союзу", – іронічно відреагував на заяви росіян про friendly fire військово-політичний оглядач.
Як наші військові змогли збити літаки
Під час наступальних дій на Авдіївку окупанти втрачали в невеликій кількості Су-25 та ударні гелікоптери К-52 на цьому напрямку, а от втрат літаків Су-34 та Су-35 у ворога не було.
Варто зазначити, що Су-25 та К-52 – це засоби ураження, які змушені підходити достатньо близько до лінії боєзіткнення, щоб завдати удару. На відміну від Су-34 та Су-35, які можуть зберігати безпечну дистанцію для того, щоб використовувати КАБи.
На тлі так званої перемоги в Авдіївці ворог дійсно міг втратити контроль або збільшити інтенсивність завдання ударів,
– припустив Коваленко.
Наприклад, з 16 на 17 лютого було встановлено абсолютний рекорд застосування російською авіації КАБів – 151, із них більш ніж 90 у районі Авдіївки.
"Тобто це пілоти працювали без зупинки 24 на 7, навіть без перерви на обід. Не виключено, що в такому авральному режимі, хтось міг припуститися помилки, або дійсно Україна могла перекинути туди систему ППО, яка змогла дотягнутися до Су-34 й Су-35", – мовив військово-політичний оглядач.
Реакція російських пілотів
У 2022 році, коли Україна інтенсивно збивала ворожу авіацію, пілоти відмовлялися від бойових польотів. Однак зараз система жорсткіша й тому російські льотчики не можуть відмовитись.
До того ж нині у противника криза високопрофесійних пілотів, а ті, що є не мають достатнього досвіду. Їхні звання не дозволяють демонструвати непокору й у разі наказів вони будуть змушені виконувати їх,
– зауважив Коваленко.
Після такого періодичного знищення техніки на деякий час буде невелике затишшя. Росіяни змушені будуть переглянути траєкторії польотів та, можливо, навіть змінити пріоритети завдання ударів, як було з лівобережною Херсонщиною.
Знищення російських літаків: що відомо
- Вранці 17 лютого Повітряні сили ЗСУ на Сході країни знищили одразу 3 російські літаки – бомбардувальники Су-34 та винищувач Су-35. За словами головнокомандувача ЗСУ Олександра Сирського, вони завдавали ударів керованими авіабомбами по позиціях українських військових.
- Російські телеграм-канали почали писати, що нібито збили лише один Су-35С, а його пілот залишився живим. Інші ж бомбардувальники повернулися без втрат.
- Однак командувач Повітряних сил Микола Олещук швидко розвіяв російські міфи. Він іронічно нагадав росіянам про існування супутникової пошуково-рятувальної системи – Коспас-Сарсат, яка сповіщає про місцеперебування персональних радіобуїв пілотів у випадку аварій.