Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Київ планує значно скоротити кількість зовнішніх рекламоносіїв

Реклами в столиці поменшає. І не лише в півторакілометровій зоні навколо Олімпійського стадіону під час Євро-2012, а по всьому місту й на постійній основі. Про це заявив голова КМДА Олександр Попов.

При цьому столична влада планує збільшувати надходження до столичного бюджету від рекламного бізнесу. Позитивний досвід такої оберненої пропорції вже є: якщо в 2010 році місто від реклами отримувало лише 1 мільйон гривень, то зараз близько 100 мільйонів.

“І я вважаю, що в нас є потенціал ще більше отримати. Тому, на мою думку, менша кількість рекламоносіїв, але більша виручка в бюджет - це реальна справа. Просто до цього треба підійти зважено. Не робити на цьому ринку революцій, а поетапно підійти на нормальний, сучасний варіант взаємодії”, - сказав голова КМДА Олександр Попов.

Реалізовувати нову “агресивну” рекламну політику Попов обіцяє з кінця поточного року. У результаті, як планує столична влада, Київ за декілька років отримає набагато естетичніше “рекламне обличчя”.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук