Крім того, привела до ладу злітно-посадкові смуги у містах-господарях турніру та майже добудувала термінали у Донецьку і Львові. Аеропорт у місті Лева обіцяють відкрити 25 березня. А з новим летовищем, кажуть чиновники, в Україну прийдуть і дешеві авіакомпанії.

"Ми дуже близькі. Не хочу розкривати комерційної таємниці. Дуже близькі. Думаю в травні львів’яни відчують різницю", - сказав віце-прем’єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков.

У Донецьку тим часом ще добудовують перон для прийому літаків. Щоб не зустріти гостей Євро-2012 величезними чергами, роботу нового аеровокзалу почали тестувати без наявності пасажирів. Коли закінчать, кажуть фахівці, аеропорт здатний буде приймати три тисячі пасажирів на годину. Інший головний біль Донецька - залізничний вокзал. На його модернізацію витратили півмільярда гривень, однак роботи тягнуться дуже повільно.

"Готовність, яка на сьогоднішній день є, вона не влаштовує ні обласне керівництво, ні мера міста, ні нас. Ми вимушені працювати в 2 зміни", - каже головний інженер Донецької залізниці Олександр Філатов.

У Нацагентстві Євро 2012 надто не переймаються. 100 днів, кажуть, це час, коли можна встигнути ще дуже багато. На кону - імідж держави. Це підтверджують і європейські партнери.

"Одним з основних результатів проведення чемпіонату світу з футболу 2006 року було те, що імідж Німеччини тоді значно покращився, розвинулась туристична галузь. Економічний вплив чемпіонату на країну важко оцінити, але, за оцінками експертів, ВВП зріс на 2 мільярди євро, суттєво збільшилась кількість робочих місць, а щоденно кожен гість чемпіонату щоденно витрачав у країні 200-230 євро", - розповів директор проекту з консультування та створення управлінських потужностей до Євро-2012 Матіас Брандт.

Євро-2012, нагадаємо, стартує 8 червня матчем Польща - Греція. Континентальна першість пройде у чотирьох польських містах: Варшаві, Ґданську, Вроцлаві, Познані, та чотирьох українських: Києві, Львові, Донецьку та Харкові.