Під час фестивалю десятки виробників виставляють свою найкращу продукцію та проводять екскурсії на свої підприємства. А все для того, аби привабити покупців. Здавалось би, хіба потребують кубинські сигари додаткової реклами? Втім, попри високу популярність у світі, на ринках деяких країн тютюнова продукція Гавани не представлена.

"Дуже шкода, що через економічну блокаду Куби з боку США, сигари не можуть продаватися всюди. Проте ми впевнені, що одного дня ситуація зміниться і наші сигари потраплять на американський ринок", - каже міністр міжнародної торгівлі та інвестицій Куби Родріго Мальмерка.

Заборона на торгівлю у США для Куби діє вже 50 років. Виробники сигар запевняють, що це ембарго щороку зменшує їхні гаманці на близько 80 мільйонів доларів. Втім, цей факт не заважає регулярному росту продажів продукції. За 2011 рік прибутки збільшилися на 9% - до 400 мільйонів доларів. Фестиваль сигар триватиме у Гавані до 2 березня.