Під капот перекочував 5-літровий V8 від божевільного Jaguar XKR-S. А повністю алюмінієвий кузов дозволив моделі скинути зайвих 420 кг! Усе це, безумовно, забезпечило автомобілю розкішну динаміку і керованість.

Але в салоні - це радше лімузин, аніж спорткар. Тут чимало спільного зі звичайним Range Rover - ті ж органи управління, електроніка, простір. А ще відтепер спортивний позашляховик можна буде замовити з третім рядом сидінь.

Від старшого брата автомобіль перейняв і неймовірні позашляхові можливості. Ще те видовище, коли офісний кабінет з усім умеблюванням та оргтехнікою спокійно долає майже метровий брід, запорпується в багнюку по самі вікна і з такою ж легкістю з неї виїжджає.

Але для таких речей скоріше призначений звичайний Range. Якщо, звісно, хто-небудь наважиться їхати машиною за добрячу сотню тисяч доларів у такі болота.

Фішка "Спорта" - як не дивно... у "Спорті". Тож покупцям усе ж слід продемонструвати динамічні можливості автомобіля. І для цього британці обрали, імовірно, найпафосніший спосіб.

На трав'яному полі аеродрому Гудвуд влаштували справжній поєдинок між "Спортом" і легендарним англійським винищувачем часів Другої Світової - Supermarine Spitfire.

510 конячок і 5 секунд до "сотні" проти 1750 сил і максималки 650 км/год. Вважаєте, що результат поєдинку відомий ще до початку?..

Ох, британці... такі британці...