Так, Forester останнього покоління став одним з найбезпечніших автомобілів у своєму класі.

У випробуваннях за методикою Euro NCAP кросовер отримав максимальні 5 зірок. Захист як дорослих, так і дітей оцінили у 91%! Захист пішоходів теж серед найвищих - 73%.

Новий Subaru Forester також побував на краш-тесті Страхового інституту дорожньої безпеки США. На відміну від європейців, які розбивають автомобілі об 40-процентне перекриття, американці використовують менший, 25-відсотковий бар'єр. Він точніше імітує зіткнення з деревом або зустрічним авто. У цих випробуваннях Forester теж отримав максимальний бал.

Досягти таких показників кросоверу вдалось завдяки оснащенню передовими системами пасивної й активної безпеки.

Передусім, автомобіль має кузов із запрограмованими зонами деформації, а в своїй основі - силовий кільцеподібний каркас. Конструкція зв'язує дах і підлогу з бічними стійками, утворюючи при цьому міцну клітку безпеки.

Усе це ефективно поглинає енергію ударів з будь-якого напрямку і надійно захищає салон від небезпечних перевантажень.

Варто відзначити траєкторію зміщення опозитного двигуна при лобовому зіткненні. Завдяки малій висоті і плоскій конструкції агрегат без перешкод зсувається під дно автомобіля, мінімізуючи імовірність проникнення у салон.

Вже в базовій комплектації новий Forester має триточкові ремені з функцією попереднього натягнення, передні крісла з активними підголівниками і вісім подушок безпеки: дві фронтальні, бічні у спинках передніх сидінь, «шторки» на вікнах, а також пара ейрбегів для колін задніх пасажирів.

Важливу роль відіграє і чудова оглядовість. Розробники змінили форми і кути нахилу стійок, щоб вони не заважали при поворотах. Також збільшили загальну площу засклення автомобіля і зовнішніх дзеркал. Все це значно полегшує маневрування, особливо у вузьких місцях.

Повний спектр систем пасивної безпеки Subaru доповнюють й активні технології. Зокрема, фірмовий симетричний повний привід забезпечує чудову стійкість на високих швидкостях та точну керованість навіть на слизькому покритті.

У цьому також допомагає система динамічної стабілізації VDC, які входить до стандартного оснащення усіх моделей Subaru.

Вона аналізує відповідність руху автомобіля наміченому курсу за допомогою низки датчиків. Якщо система розпізнає втрату стійкості, то допомагає водію втримати або ж повернути контроль шляхом індивідуального підгальмовування коліс та розподілу обертового моменту двигуна.

Таким чином автомобіль завжди залишається керованим, а його поведінка - прогнозованою за будь-яких умов.