Про це повідомляє агентство Bloomeberg з посиланням на керівництво компанії.

Як зазначає інформагентство, цю інформацію підтвердив на своїй сторінці в китайській соцмережі Weibo засновник і гендиректор компанії Лей Юнь.

Аналітики Bloomeberg повідомили, що в червні минулого року компанія оцінювалася в 4 мільярди доларів. З того часу виробник недорогих пристроїв поставив мету збільшити продажі до 15 мільйонів за підсумками 2013 року і уклав контракт з найбільшим стільниковим оператором світу China Mobile.

Зараз пристроями компанії користуються близько 20 мільйонів осіб, 14,5 мільйона з яких живуть у Китаї, Гонконгу і на Тайвані.

Xiaomi часто порівнюють з Apple, а її генерального директора Лей Хуна називають "китайським Стівом Джобсом". За даними компанії Canalys, у другому кварталі в Китаї Xiaomi продала більше своїх смартфонів, ніж виробник iPhone.

Популярність мобільних пристроїв від Xiaomi можна пояснити низькою ціною.