"Наші зобов'язання перед тими, хто оформив заявки на виведення в період з 10 по 11 червня, виконані: всі прийняті за цей період заявки оброблені і ті, хто так довго чекав своїх коштів, вже отримали гроші", - повідомляють представники WebMoney на офіційній сторінці в мережі Facebook.

Читайте також: Нацбанк обмежив українцям операції з WebMoney

Водночас у компанії повідомили, що зараз заявки на виведення коштів не оформляються.

"На жаль, подальше оформлення заявок на виведення ми поки не здійснюємо через відомі усім причини", - також сказано в повідомленні.

Крім того, у WebMoney заспокоюють, що роблять все можливе для відновлення роботи сервісу найближчим часом.

Нагадаємо, Міністерство доходів і зборів заблокувало 60 мільйонів гривень на рахунках компанії WebMoney, що займається інтернет-оплатою товарів та послуг. Однак незважаючи на це, розплатитися з допомогою сервісу все ще можливо.

Згодом у WebMoney повідомили, що Податкова служба так і не пояснила, в чому причина обшуків у компанії, та в чому конкретно її підозрюють. Міністерство доходів також мовчить щодо цієї справи.

Згідно із інформацією Нацбанку України, у платіжної системи WebMoney не було дозволу на випуск електронних грошей.