Про схвалення нових санкцій, що пов'язані з анексією Криму мовиться в офіційному журналі Європейського Союзу.

Читайте також Західні компанії відмовляються постачати системи для російських літаків

Хто увійшов у список санкцій:

  • Олександр Ганов – гендиректор "Гранд Сервис Экспресс", яка здійснює залізничне сполучення між Росією і тимчасово окупованим Кримом,
  • Леонід Риженькін – заступника гендиректора з інфраструктурних проєктів ТОВ "Стройгазмонтаж", який з 2015 року займався будівництвом моста,
  • "Ленпромтранспроект",
  • "Дирекция по строительству железной дороги Беркакит‐Томмот‐Якутск",
  • "Крымская железная дорога",
  • "Крымская первая страховая компания".

У ЄС пояснили, що їх усіх внесли в санкційний список через участь у будівництві моста. Відтепер їхні активи в ЄС будуть заморожені, а також вказаним двом росіянам заборонений в'їзд у Європейський Союз.

Коротко про будівництво Керченського мосту:

  • У лютому 2016 року розпочалося будівництво Керченського мосту від Таманського півострова у Краснодарському краї до анексованого Росією Криму.
  • Проте Кремль не погоджував з Україною обмеження для суден, які заходять через Керченську протоку в українські порти Азовського моря.
  • Через це Київ у лютому 2018 року направив в Постійну палату міжнародного третейського суду в Гаазі меморандум про порушення Росією Конвенції ООН з морського права. Україна скаржилась на будівництво Керченського мосту, обмеження навігації в протоці та на те, що міст перекрив доступ великих суден в Азовське море.
  • Проросійські окупанти 23 грудня 2019 року запустили перший пасажирський потяг із Санкт-Петербурга до Севастополя, який йшов по Керченському мосту.
  • У 2019 році Рада ЄС запровадила санкції проти 6 російських компаній, які брали участь у будівництві Кримського мосту.