Про це у прямому ефірі 24 каналу розповів експерт з питань управління репутацією Борис Тизенгаузен.

Читайте також: Рейтинг кандидатів у президенти: соціологи оприлюднили нові результати

За його словами, компромат на кандидата в активній фазі гонки вже не працює. Тобто, лінійний компромат, коли ми кажемо "ось це кандидат поганий", працює, але якраз із точністю навпаки.

Підтверджується теорія, що лінійний компромат, коли ми кажемо "ось це кандидат поганий", працює, але якраз із точністю навпаки. Компромат консолідує електорат навколо кандидата і "говорить": ну якщо його всі б'ють, то значить він хороший і за нього треба голосувати,
– підкреслив Тизенгаузен.

На думку експерта, приклад такого впливу компромату – це рейтинги Володимира Зеленського.

"Останні соціологічні опитування якраз проводились, коли дізналися про бізнес в Росії. І це тільки додало Зеленському рейтингу. Тому що в нашому інформаційному полі піна спадає, а в голові залишається тільки прізвище кандидата. Ось тому на цих виборах ми побачимо нові технології, тому що лінійний компромат вже не працює", – зазначив експерт з питань управління репутацією.

Читайте також: Хто такий Володимир Зеленський: біографія кандидата у президенти

Редакція 24 каналу попереджає: результати опитувань стосовно підтримки чи рівня довіри виборців до певного кандидата, беззаперечно, мають вплив на громадськість. Політтехнологи, аби збільшити шанси на перемогу свого кандидата, можуть навмисно завищувати рейтинг кандидата або свідомо його занижувати. Більше про це у нашій статті: Як за допомогою рейтингів маніпулюють виборцями.

За списком кандидатів у президенти 2019 можна слідкувати тут (постійно оновлюється).
Дізнатися більше про кожного кандидата можна тут.

вибори 2019 головні дати
Вибори президента 2019: головні дати