Коли українці побачили успішні експортні історії колег, з'ясувалося, що й іноземці можуть високо оцінити наші товари та послуги. Адже останні просто стомилися від низькосортних товарів китайського виробництва, які, втім, заполонили і українські ринки.

Наші співрозмовники переконані, успішно просувати свій бренд за кордоном їм вдалося не завдяки експортоорієнтованій політиці держави, а через розвиток інтернет-майданчиків. У компанії Google підтверджують, що завдяки продажу малими підприємцями дитячих іграшок і живих овець онлайн, Google примножив свої доходи за минулий рік на нечувані 75%.

Читайте також: Українська дизайнерка Світлана Бевза представила колекцію у Нью-Йорку: фото

Умови роботи експортерів нічим не відрізняються від тих, в яких працюють внутрішні виробники. Аби зупинити негативну динаміку із українськими брендами за кордон, минулого тижня Кабімін створив "Експортно-кредитне агентство", мета якого надаватиме підтримку у вигляді страхування і гарантій за договорами експортерів.

Також передбачили часткову компенсацію відсоткової ставки за кредитом. Для української економіки дуже важливо зберегти і розвинути таких підприємців.

Окрім того, що експортери генерують близько 50% приросту економіки щороку, такий бізнес сприятиме переходу України від статусу сировинного придатка Європи до повноцінного експортера товарів і послуг з доданою унікальною вартістю.