"Рейтинги мало змінюються від початку виборчої кампанії. Незважаючи на те, що було багато подій: мовний конфлікт, масові виступи, оприлюднення виборчих списків, висунення кандидатів на мажоритарних округах тощо, а рейтинги стоять на місці", - сказала соціолог.

Дещо зріс рейтинг УДАРу Кличка, його електорат змістився з сходу і півдня України у центр і на захід.

За рахунок реклами партія Королевської дуже швидко набрала 4%, але ріст зупинився.

"Навіть включення такого популярного в Україні "національного героя" як Шевченко нічого їй не додало", - зазначила експерт.

Ірина Бекешкіна наголосила, що виборці потребують нових облич.

"Ситуація з Кличком і Королевською означає, що в людей є попит на нові обличчя. Наскільки він задовольняється - це вже інша історія", - сказала вона.

Фахівець додала, що у комуністів рейтинг зріс ще до початку виборчої кампанії.

"Звичайно, комуністи набирають непогано і можна сказати, що в них буде добрий результат. Тому однією з сенсацій може бути, якщо на третє місце вийдуть комуністи", - припустила Бекешкіна.

Однією з сенсацій може бути, якщо на третє місце вийдуть комуністи

Якщо порівнювати рейтинги партій з початку року, то частина розчарованих виборців повернулися до Партії регіонів та Комуністичної партії.

А от об’єднання опозиційних сил рейтинг опозиції не підняв.

"Об’єднання "Батьківщини" і "Фронту змін" не призвело до автоматичної суми рейтингів, хоча б тому, що для певної частини електорату це об’єднання не було прийнятним. І тому у сумі вони отримали менше. Однак, на мою думку, це всеодно позитивний процес, тому що інакше, борючись за один електорат, вони б одне одного знищували і мали б ще менші рейтинги", каже експерт.

Щодо ВО "Свободи", то на думку соціолога, у партії свій специфічний електорат, який не зростає.

До слова, на передодні парламентських виборів народні депутати і кандидати у депутати всіляко намагаються "задобрити" виборців.