Про це пише російський Forbes, посилаючись на звіт Ради з безпеки Нідерландів.

Читайте також: Проти Росії протестували у Нідерландах у річницю трагедії малайзійського Boeing

У звіті йдеться, що Росія ввела заборону в ніч проти 17 липня, коли й стався інцидент. Вона стосувалася здійснення польотів цивільної авіації у суміжному з Україною російському повітряному просторі. Контроль за дотримання обмежень здійснював Ростовський зональний центр єдиної системи організації повітряного руху.

Обмеження були аж до висоти понад 16 кілометрів (до ешелону FL530), що можна порівняти з максимальною висотою ураження зенітного ракетного комплексу "Бук" (близько 18 кілометрів). І вже через 17 годин 20 хвилин над суміжною з Росією територією України якийсь ЗРК "Бук" збиває малайзійський Боїнг з пасажирами,
– зазначили у виданні.

У ході розслідування, Рада з безпеки Нідерландів попросила у РФ пояснень, чому ввели заборону. У "Росавіації" заявили, що це зробили з метою "узгодження обмежувальних заходів з прилеглим повітряним простором України".

Читайте також: Винних у катастрофі збитого на Донбасі МН-17 можуть судити заочно

Разом з тим, за інформацією Forbes, Україна закрила повітряний простір до висоти 9454 метра, а Росія чомусь до 16150 метрів. Тобто ніякого узгодження не відбулось.

На питання голландських експертів DSB про очевидний "конфлікті висот" двох заборон (FL320 на захід від російсько-українського кордону і FL530 на схід), тобто про причини введення Росією заборони саме до висоти понад 16 кілометрів, Росія так нічого і не відповіла,
– наголосили журналісти.

Нагадаємо, країни-учасниці розслідування прийняли рішення, що справу катастрофи рейсу МН-17 розглядатиме суд у Нідерландах. А вчора, 16 липня, у так званій "ДНР" заявили, що попереднє слідство у справі про катастрофу рейсу МН17 малайзійського Boeing-777 на Донбасі призупинено.