Другу серію принтів для виробника одягу створило лондонське агентство Anomaly, яке спочатку розробило концепцію з пропагандою дурниць. Кампанія присвячена до виходу моделей сезону осінь—зима 2010/11.

У червні Diesel оголосив про те, що шукає нове креативне агентство для глобального обслуговування бренду. Дехто припустив, що компанія шукає нове агентство через те, що хоче розірвати відносини з Anomaly, які запустили "Будь дурним" менш, ніж за рік до цього.

Однак запуск нової кампанії свідчить про те, що вони успішно продовжують співпрацюють.

Ви створите більше.

Вірте дурним.

Немає ліків від дурості.

Вірте дурним.

Дурість розповсюджується.

Думайте менше. Дурійте більше.

Ви не можете зробити дурницю неправильно.

Дурість не має страху.

Розповсюджуйте дурість.

Якщо ви не зробили дурницю — ви не зробили нічого.

Уряд ненавидітиме вас.

Комплекси, па-па.

Чи достатньо ви розумні, щоб бути дурними?

Щоб робити дурниці потрібні двоє.

Дурниці вам личать.

Ви проведете більше часу з вашим боссом.

Ви не можете зробити дурницю неправильно.

У вас буде більше друзів.

Ви проведете більше часу з боссом.

Ви хлюватимитесь менше.

Ви станете кращими.