Про це написала користувачка Ольга Решетилова на своїй сторінці у Facebook.

Читайте також: В аеропорту "Київ" побились пасажири – не поділили літак

"Туроператор Join Up горіть у пеклі! З учорашнього дня переноситься рейс на Анталію. Люди з маленькими дітьми, які вже півдня мали відпочивати на пляжах Туреччині, сидять в аеропорту в Жулянах. Авіаперевізник Yanair каже, що літака нема і в кращому разі буде чи то 1:30, чи в 4:15, але гарантії нема", – підкреслила жінка.

Згодом їй все ж вдалося поспілкуватися з генеральним директором туристичної компанії, який у всьому звинуватив авіаперевізника.

"З літаком були проблеми, був на технічному обслуговуванні в Житомирі. А тепер літаку треба злітати в Барселону. І вже потім повезуть нас. Тобто виліт не раніше, ніж о 4:15 6 червня. Той, який мав бути об 11:00 5 числа. Поселення та харчування авіакомпанія поки що не забезпечила. Кажуть, що шукають", – переконує вона.

Крім того, Ольга Решетилова зазначила, вартість одного змарнованого дня відпустки туроператор збирається повернути.

Також обурена клієнтка додала, що загалом в аеропорту на свій рейс чекають близько 70 осіб, а поліцейські своєю чергою на виклик так і не приїхали.

Читайте також: "Все включено": в Анталії затримано росіянку на крадіжці посуду та туалетного паперу з готелю

До слова. На місце інциденту уже прибули журналісти кількох українських телеканалів.

Нагадаємо, 27 квітня понад 200 українців не змогли вилетіти з популярного курорту Шарм-ель-Шейх чартерним літаком все тієї ж авіакомпанії Yanair до Львова через технічні причини. Пізніше стало відомо, що також не зміг полетіти в Україну літак авіакомпанії Egypt Air, зафрахтований українським авіаперевізником.