Прем'єр-міністр Микола Азаров насварився на губернаторів. Мовляв, і гроші є, і час є, а доріг - немає.

“Із 784 мільйонів гривень субвенцій, які отримали облдержадміністрації, підрядниками освоєно 57 мільйонів гривень. Склалася парадоксальна ситуація, коли рішення прийнято, кошти виділено, і фактично перераховано на казначейські рахунки,а зрушень немає, роботи не виконуються. Що це? Небажання, не вміння”, - каже прем’єр-міністр України Микола Азаров.

В Укравтодорі виправдовуються: і ремонт, і будівництво доріг затримуються через складні тендерні процедури, які от-от - 16 червня - мають завершитися.

“В цьому році - відкрити рух на нових збудованих відремонтованих дорогах - 1500 кілометрів. Складне завдання, серйозні потрібні організаційні роботи для цього є всі можливості, є техніка, технологія, є виробничі колективи”, - каже голова Державної служби автомобільних доріг Володимир Демішкан.

Наразі ж відремонтували 47 тисяч км автошляхів загального користування. За словами Демішкана, будівництво одного кілометра такої дороги в Україні коштує щонайменше 39 мільйонів гривень. Той факт, що ця сума менша аніж в Європі, мало тішить владу на місцях - вони таких коштів і за рік не бачать. Втім, знаходяться і "передовики" - які за мінімальний бюджет відремонтували максимум доріг.

“Ми маємо 68 млн. гривень на комунальні дороги області. Ця сума корелюється із сумою минулого року, плюс у нас 6 млн. перехідних статків. Це пристойна сума для Волині. Із них, із цієї суми - 30 млн. гривень я виділив, підкреслюю, тому що це компетенція голови обласної адміністрації, моїх служб, на місто Луцьк. І в місті Луцьк - невеличка дорожня революція”, - каже голова Волинської облдержадміністрації Борис Клімчук.

Тих, хто був не таким спритним, закликають оговтатися і приступити до роботи. Аби згодом без неї не лишитися. Нагадаємо, минулого року вдалося прокласти 937 кілометрів доріг.