Сотнями років моряки остерігалися вод Північного моря, але сьогодні цією буремною місциною зацікавилися енергетичні компанії.

Маючи вагу в 11 тонн, Atlas здатен відштовхуватись від дна та підійматися над водною поверхнею завдяки шістьом підйомним опорам по 62 метри висотою та 500 тонн кожна.

Atlas має неймовірну маневреність. Спеціальні рульові пристрої на кормі й на носі фіксують корабель, даючи можливість опустити опори, що впираються в дно і підіймають корабель над водою. Таким чином він стає невразливим до найлютіших штормів. Він перемагає будь-яку негоду.

Далі за справу береться кран Atlas. Механізм довжиною в 90 метрів здатен провести найскладніші інженерні операції та встановити будь-яку конструкцію прямо посеред моря.

Для побудови електростанції на Atlas завантажують 4 вітрові турбіни вагою по 180 тонн кожна. Ці конструкції треба настромити на декілька фундаментних паль, забитих у дно Північного моря за 11 кілометрів від узбережжя.

Дивіться також: Багатотонний монстр комуністичної епохи для німецької промисловості

Проблема в тому, що максимальна швидкість Atlas — лише 11 кілометрів на годину. Кораблю необхідно дістатися до місця розбудови до зміни погоди. Він має низьку осадку: його корпус занурений у воду лише на 4 метри.

Це дає змогу працювати на мілині. Але поки опори не доторкнулися до дна, 50 метрів корпусу над водою роблять корабель дуже хитким. Утім, це єдина неприємність, із якою доводиться справлятися команді. В усьому іншому Atlas немає рівних.