Дволітровий турбований двигун новинки був форсований з 250 до 265 кінських сил. Мотор, як і раніше працюватиме в парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач. З нуля до ста кілометрів на годину спеціальна версія "зарядженого" хетчбека здатна прискорюватися за 6 секунд, що на одну десяту секунду швидше звичайного Megane RS. Максимальна швидкість стала більшою на три кілометри на годину і тепер становить 253 кілометри на годину. Підвіска автомобіля залишилася колишньою. У компанії Renault додали лише нові 19-дюймові колісні диски, пофарбовані в чорний колір, і покришки Bridgestone Potenza RE050A.

Крім того, автомобіль отримав наклейки на кузов з написом „Trophy“, спортивні сидіння Recaro з жовтими ременями безпеки, а також систему „Renaultsport Monitor“, яка в реальному часі відслідковує та інформує водія про показники двигуна і прискорення автомобіля, перевантаженнях і час кола на треку.

Всього буде випущено 500 екземплярів Renault Megane Trophy 265. Кожен автомобіль отримає в салоні спеціальну табличку із зазначенням індивідуального номера машини. Новинка, яку можна буде замовити тільки в жовтому або чорному кольорі, надійде до європейських дилерів у липні.