Згідно з даними КК "Київавтодор", у 2014 році на дрібний, або так званий "ямковий ремонт" 126,1 тисячі квадратних метрів дороги, корпорація витратила 25,1 мільйона гривень. У 2015 році в Києві відремонтували 121,9 тисячі квадратних метрів дороги за 29,66 мільйона гривень.

У 2016 році в Києві відремонтували 285,6 тисячі квадратних метрів за 65,723 мільйона гривень. Таким чином, в цілому за 3 роки на ямковий ремонт у Києві було витрачено близько 120 мільйонів гривень.

Під час ямкового ремонту лише асфальтують ями, не покращуючи якість дороги в цілому.

Те, на що нарікають постійно, ямковий ремонт – це не є ремонтом в класичному інженерному розумінні, це просто відновлення,
– зазначає інженер-консультант ініціативи COST Україна Олег Островерхий.

У майбутньому "Київавтодор" планує відійти від ямкових ремонтів. Для цього кожного року має збільшуватись кількість вулиць, які ремонтуються капітальним та поточним (середнім) ремонтом.

Ремонти доріг можна поділити на 3 види: капітальний, поточний середній та дрібний (так званий "ямковий"). Найбільш якісний із них, але при цьому й найбільш витратний, – капітальний ремонт. Для його проведення найчастіше наймають стороннього підрядника,
– йдеться у розслідуванні.

Також, для боротьби з тріщинами в асфальтобетонному покритті, щоб подовжити термін експлуатації існуючих доріг, комунальною корпорацією "Київавтодор" у 2015 році було закуплено 11 швозаливників.

Читайте також: Куди зникають гроші на ремонт доріг і чому мости бувають "втомленими"

У 2016 році комунальні підприємства, що входять до складу комунальної корпорації "Київавтодор", обробили та залили герметизуючою мастикою 105 кілометрів вулично-шляхової мережі столиці.