"З 25 вересня призупинено дію сертифіката для вагонів цементовозів, вантажних піввагонів, вагонів для зерна, вагонів для сипучих вантажів, критих вантажних вагонів, вагонів-платформ, вагонів для глинозему й алюмінію, вагонів для сипучих вантажів та інших вантажних вагонів", - сказано в повідомленні на Регістрі сертифікації на федеральному залізничному транспорті.

Призупинення дії сертифікатів, яка мала закінчитись в кінці 2014 - на початку 2016 року, на підприємстві не коментують. Поки що КВБЗ не буде відвантажувати продукцію в Росію.

Причиною зупинки дії сертифіката стала аварія через злам бокової рами вантажного поїзда 16 серпня в Приволжжі. Начебто аварійний елемент виготовили 2010 року в період відсутності російського сертифіката відповідності.

Нагадаємо, у серпні через незадовільну якість бічних рам з Китаю спеціальна служба у сфері транспорту Росії заборонила експлуатацію 292 вантажних вагонів виробництва "Крюківського вагонобудівного заводу", який на Полтавщині.