Особливості швидкісного китайського потяга

До теми: Міжконтинентальний магнітний потяг AeroSlider може прийти на зміну літакам

У порівнянні з робочими швидкісними поїздами новинка має більш подовжену і обтічну форму, і в її вагонах забезпечений вищий рівень освітленості.

На думку експертів, у Китаї вже закладена основа для запуску будівництва експериментальної високошвидкісної лінії для такого потяга і організації виробництва відповідного обладнання.

До слова, на сьогодні найшвидшою електромагнітною дорогою у світі є шлях між міжнародним аеропортом Пудун і станцією метро Лун'ян в Шанхаї. Довжина лінії складає близько 30 кілометрів. По ній потяг проїжджає за 7 хвилин і 20 секунд на швидкості в 430 кілометрів на годину.


Так виглядатиме салон китайського потяга

Хто розробляє потяг

Розробником поїзда виступає провідний китайський виробник CRRC. Проєкт стартував у липні 2016 року. У дослідженнях брали участь понад 30 підприємств, вузів та інститутів з різних районів країни.

Переваги технології

Конструктор CRRC Qingdao Sifang Чжан Чжицян запевняє, що поїзд на магнітній подушці характеризується високою швидкістю, великим прискоренням і відмінною здатністю подолання схилів. Завдяки цьому він зможе знайти застосування в перевезеннях пасажирів як на далекі, так і на малі та середні відстані.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно