Для того, щоб зростати та виходити на новий рівень, потрібно неухильно дотримуватися кількох важливих принципів, передає 24 Канал. У погоні за успіхом компанії та підприємці часто відходять від початкового плану, через що виникає багато проблем.

Читайте також Психологія покупців: 4 міфи, про які варто знати підприємцям

Так, динамічні умови сучасного ринку потребують корективів, однак стратегічні "маяки" повинні бути на місці. Разом зі Škoda розповідаємо, як не зійти зі шляху зростання.

Ставити амбітні цілі

Якщо бізнесмен хоче зростати, стратегічні цілі повинні виходити за межі його поточного горизонту. Плануючи "плавний" ріст, керівник компанії може не працювати на максимум своїх можливостей та не бачити великі шанси через призму повсякденних завдань.

Варто дати амбіціям змогу розігратися / Фото Unspash

Це зовсім не означає, що треба кинутися у нездійсненні мрії, але варто спробувати планувати діяльність так, наче потрібно досягнути 150% від задуманого. З часом підприємець побачить, що може значно більше від того, що він звик очікувати від себе та команди.

Витрачати ресурси лише на результат

Рекомендуємо визначити бізнес-метрики, від яких залежить фінансовий успіх. І побудувати процеси таким чином, щоб кожен із них прямо впливав на одну з цих метрик.

Не варто відкладати результати на потім / Фото Unspash

Усього, що не потрапило у цей діапазон, потрібно позбуватися. Може бути "боляче", але усі ресурси повинні працювати на зростання. В іншому випадку його ціна буде куди вищою, а підприємець втратить дорогоцінний час.

Регулярна ретроспектива

Варто заздалегідь планувати час та частотність аналізу результатів і коригувати діяльність. Не рекомендуємо розв'язувати проблеми в міру їх виникнення, завжди краще діяти на випередження.

Аналіз – стратегічний інструмент / Фото Unsplash

Це стосується як зустрічей з командами, так і з кожним працівником окремо. Адже керівникам потрібно тримати руку на пульсі загального ритму та регулярно відстежувати динаміку. Це гарантує, що бізнес постійно буде рухатися до цілей.

Залучити партнерів

Очевидно, що сумарні зусилля дають куди кращий результат. Не обов'язково самотужки проходити увесь шлях – за допомогою надійного партнера можна перестрибнути одразу кілька сходинок.

Партнерство – це справжній трамплін для зростання / Фото Unsplash

Для цього потрібно працювати над колабораціями, шукати можливість співпраці та пропонувати свою цінність не лише клієнтам та покупцям, а й іншим підприємцям і бізнесам. Спільні зусилля дозволять зростати значно швидше, а стратегічно принесуть ще багато приємних сюрпризів.

Зростати легше із комфортним авто

Усім, хто відкриває власну справу, варто пам'ятати, що бізнес – це рух та розвиток. Розв'язувати сотні завдань та проблем легше з допомогою автомобіля, що поєднує зручність та комфорт. Як-от кросовер Škoda Kamiq.

Це компактне авто можна припаркувати практично будь-де, адже кліренс у 18 сантиметрів дозволяє виїхати на бордюр чи без страху стати поруч із високим тротуаром. Разом з тим розміри автомобіля гарантують, що водій буде легко маневрувати за будь-яких умов.

Škoda Kamiq – прекрасний "партнер" для розвитку бізнесу / Фото Škoda

Автомобіль Škoda Kamiq також захоплює рівнем комфорту. Просторий салон та висота у метр на задньому сидінні – не просто переваги, а можливість відпочивати навіть під час тривалих поїздок. Багажник у 400 літрів дозволить забути про обмеження щодо кількості речей, які туди можна помістити.

Власників Škoda Kamiq неабияк потішить і мотор автомобіля, в якого є аж три опції з "механікою" та "автоматом". Двигун 1,5 TSI може розігнати авто до 213 кілометрів на годину, що є рідкістю для цього класу. Проте навіть на такі потужності вийде не витрачати всі гроші світу. Адже на малих обертах працює лише один циліндр, який споживає 2 – 3 літри, замість звичних для інших автомобілів 6 літрів.