Презентація пристрою пройшла цими днями. Організатори говорять, що технологію почнуть впроваджувати вже з початку грудня.

Практично неможливо його зламати. Винайдений в Німеччині, він пройшов повністю всі фокусування і тести. Із самого спочатку було передбачено, щоб водії не могли "влазити" в нього і щось там робити,
— розповів директор "ДМ-Київтранс" Олег Зубовський.

Продемонструвати, як працює алкозамок, перевізники чомусь відмовились. Натомість дунути в трубочку вирішив один з журналістів. Випив маленьку пляшку пива і сів за кермо. Алкозамок знаходить алкоголь у крові потенційного водія. Запалення не спрацьовує.

За десять хвилин вирішили повторити тест: водій маршрутки із подібними ж показниками пройшов тест. Отож розрекламована і коштовна імпортна техніка дає збої.

До Києва вже прибули 9 екземплярів. Їх одному з перевізників безкоштовно подарував спонсор. Решту компанії доведеться купувати за власні кошти. Коштує один такий прилад 41 тисячу гривень. Самі ж водії вважають їх марнуванням грошей.

Алкозамки планує встановити лише одна столична компанія перевізник. Вона має більше сотні машин на кількох маршрутах. З їхньою допомогою контролюватимуть понад сотню машин на різних маршрутах.

Чи збираються до ініціативи пристати й інші перевізники — невідомо. Про масове впровадження драгерів нічого не чули й у Київській міській державній адміністрації.

Дивіться також: На що здатна новітня українська гвинтівка