Журналісти, звісно, не правоохоронці та не детективи із відповідними юридичними повноваженнями. Але, чого применшувати, часто саме завдяки їм корупційні злочини випливають на поверхню та країна дізнається про здобутки своїх героїв.
Від початку вересня пересуватися Києвом на авто стає місією, яку виконати неможливо. Особливо, якщо ваш шлях пролягає по основній транспортній артерії правого берега – проспекту Перемоги. Так, головна біда більшості київських автомобілістів – той самий втомлений Шулявський міст, на який Київ не не шкодує грошей. Але чомусь проблему це не вирішує.
Антикорупційний суд запрацював. Якщо раніше ми дивувалися відсутності посадок по фігурантам гучних корупційних справ, то тепер маємо з кого питати. То які справи отримали новообрані антикорупційні судді та які перспективи маємо щодо посадок? Адже на носі вже не весна, а новий рік.
У четвер 3 жовтня з-поміж бурхливих новин про формулу Штайнмаєра та витребеньки Іллі Киви в Раді у новинних стрічах з'явилася ще одна шок-новина. Прокуратура спільно з СБУ і поліцією затримали у Києві на хабарі у 20 тисяч доларів завідувача відділу трансплантації та хірургії печінки Національного інституту Трансплантології НАМНУ.
Голова Укрзалізниці Євген Кравцов із завзяттям взявся знищувати корупційні схеми у підпорядкованому йому відомстві. Спочатку він ввів табу на дурні закупівлі, як-то золоті рушники та підстаканники. Далі – економія на закупівлях нових вагонів, яку трансформували у реконструкцію старих. А тепер посягнув на святе: незмінних фаворитів мільйонних тендерів Укрзалізниці братів Дубневичів.
Для журналістів тема хабарництва в медицині – одна з найважчих. Адже з одного боку є тема, предмет розслідування, надзвичайні зловживання та корупція, що межує із мораллю. Але водночас це – надзвичайно делікатна тема.
Укрзалізниця продовжує вражати своїх пасажирів! Ви скаржились на поганий сервіс та роздовбані вагони? Так от вам – отримайте. Національний перевізник вирішив "Гуляти, так гуляти" та витратив понад 10 мільйонів на відновлення одного плацкарту. І не кажіть потім, що про вас – пасажири – в Укрзалізниці не дбають.
Ми всі так звикли до того факту, що все у нашому житті купується та продається. Звикли, що у державних структурах схеми і відкати поставлені на потік, і з того заробляють їх керманичі. А також, що високі керівні посади – це хлібне місце, яке забезпечує кілька поколінь родини чиновника і потрапити на них виключно за професійні успіхи – це радше виключення із правил.
Обвал житлового будинку у Дрогобичі шокував всю країну. Восьмеро загиблих, серед яких дитина. Коли жах і емоції стихли і почали розбирати ймовірні причини, то стало зрозуміло, що вибухнув не газ, на який спочатку нарікали, а не витримали перекриття та стіни будинку через ймовірні перепланування.
Нарешті КМДА взялася за ревізію будівництва, про яке, зокрема розповідали агенти Центру розслідувань України. І перші її висновки невтішні для інвесторів. Столиця будується, росте завширшки та уздовж, у центрі не лишилося ані єдиного вільного клаптика, хоча забудовники ладні зводити нові й нові об’єкти навіть у таких місцях, де, здавалося б, це взагалі неможливо.
На рушники та вишиванки мільйони в "Укрзалізниці" є, а от на нові вагони – немає. Про стан справ в найбільшого державного перевізника та що з цим робити – читайте у блозі 24 каналу.
Ще навесні ми розповідали про нове загострення конфлікту навколо території Літнього театру у самісінькому центрі Одеси. Одеські активісти виступали проти забудови у Міському саду, і здавалося, досягли перемоги. Але їх продовжують поступово і нахабно шити у дурні.