Готувалися до зустрічі як могли - підготували масу буклетів та проектів. Головний акцент - на розвитку туризму та охороні довкілля.

“Інвестиції потребують вкладення в те, що б розширило мережу відпочинкових зон, створити умови для відпочинку більш сучасні, більш виважені, і з природоохоронної точки зору, й економічної точки зору, і створити умови такі, щоби не скопичувати на даній території туристів”, - каже директор Шацького національного природного парку Петро Юрчук.

Левова частка успіху - гарний інвестиційний проект. Однак, на Волині це усвідомили лише одиниці, кажуть японці. Проекти здебільшого нагадували рекламу, та й про переклад для іноземців подбали одиниці.

“Щоб залучити інвесторів, ви повинні думати, з точки зору інвестора дивитися на речі. А на жаль, поки що на форумі я зрозумів з цих презентацій, що нема ще у людей такого розуміння, що саме потрібно, з яких боків показувати інвестору себе”, - зазначив директор Українсько-японського центру Осаму Мідзутані.

Не додала оптимізму учасникам форуму і статистика. Лише за перше півріччя відтік інвестицій з України склав близько 37%. Відлякують іноземців - специфіка ведення бізнесу та політично-економічні ризики.