Цьогорічна політична рекламна кампанія унікальна тим, що українські медіа не зобов'язані оприлюднювати розцінки на розміщення політичної реклами. Про це пише "Ліга.net".
Однак учасники рекламного ринку стверджують, що вартість політичної реклами не змінилась відносно минулого року. Найдорожчий рекламний час — у телеканалу Інтер. Він коштував 2040 грн за секунду в неділю з 20:00 до 21:00. На другому місці — телеканал "Україна", де секунда політичної реклами коштувала 1 704,36 грн — з 22:00 до 23:00 по буднях і з 18:00 до 19:00 в неділю.
Набагато дешевша реклама на телеканалі "1+1": з 19:00 до 23:00 кожного дня тижня секунда рекламного часу тут коштувала всього 816 грн.
"Лідерами за кількістю політреклами є "Солідарність" і УКРОП. Найбільшою популярністю у політиків користувалися телеканали Інтер (22% всієї політреклами), СТБ (19%) та "1+1" (18%)", — пише видання.
Більшість політсил розміщували свою рекламу на кількох телеканалах. Для двох політсил — "Опозиційного блоку" і партії "Нові обличчя" — був особливо цікавим телеканал Інтер. На ньому вони розмістили 52% і 80% своєї політичної реклами відповідно. Водночас "Об'єднання "Самопоміч" зовсім відмовилося від рекламного співробітництва з Інтером.
Читайте також: Спецпроект "Вибори-2015": кандидати, скандали, цифри та цікава інфографіка.