Про це повідомив голова Управління цивільної авіації Ірану Алі Абедзаде під час презентації результатів попереднього розслідування катастрофи.

Важливо! В Ірані розбився український літак: попередні причини авіакатастрофи

Слідча група запропонувала всім державам, визнаним бенефіціарами відповідно до Чиказької конвенції, надати своїх представників у процесі розслідування катастрофи й призначити власну команду фахівців,
– заявив Абедзаде.

Що передбачає Чиказька конвенція? Документ містить обов'язкові вимоги до процедури розслідування авіаційних катастроф і визначає, які держави можуть брати участь у розслідуванні: держава, де сталась катастрофа; держава, де зареєстроване судно; держава-оператор літака; держава-розробник і держава-виробник повітряного судна.

За словами Абедзаде, Іран одразу після катастрофи спрямував повідомлення про інцидент до України як країни, де зареєстрований літак, та США – як країни, де розміщена штаб-квартира Boeing. Також Іран проінформував Швецію і Канаду, адже громадяни цих країн теж перебували на борту.

Голова управління також спростував чутки про те, що Іран відмовив у співпраці США та компанії Boeing.

Основне про авіакатастрофу літака МАУ в Ірані

причини авіакатастрофи
Версії причин авіакатастрофи / Інфографіка 24 каналу