Компанія "Краншип", яка наразі займається підйомом судна, заявила про певні труднощі під час підняття танкера. Про це повідомила компанія "Трансшип", передає "Думская".

Цікаво Нафта розливається, а люди купаються: ситуація на пляжах Одеси біля затонулого танкера

Чому судно досі лежить на дні

  • У суботу, 15 серпня, через неспокійне море і високі хвилі водолази не змогли приступити до прибирання танкеру.
  • Крім того, роботу з руйнування великих каменів за допомогою плавучого крана виконали лише частково.

Ці перешкоди не є просто камінням, що лежать на дні, а кам'яною породою ракушнякового походження. Через це необхідно буде застосовувати додаткове механізоване обладнання для прибирання даної перешкоди, на що може знадобитися додатково кілька днів,
– мовиться у повідомленні.

Що вже вдалося зробити для ліквідації катастрофи

  • 15 серпня на борт судна подали повітряні фани й обладнали повітропроводи. Після цього зробили вентилювання і замивання танків №10 і 16.
  • Водолази обстежили район сухого трюму і головну палубу. А також виявили дефекти палуби і розробили технологію їх усунення.
  • Також фахівці визначили рівень води у центральних танках №9, 12 та 15.
  • Водну поверхню в районі танкера, де спостерігаються плями мазуту, обробили біосорбентом "Еконадін".

Актуально Геть із пляжу: танкер Delfi обіцяють прибрати до Дня Незалежності

Затонулий танкер Delfi: все, що відомо

  • Танкер Delfi затонув біля берегів Одеси ще у листопаді 2019 року. З танкера стався витік нафтопродуктів.
  • Власник судна повинен був до 31 березня 2020 року вжити заходів щодо підйому затонулого танкера, проте так цього і не зробив.
  • 25 липня друга спроба компанії-підрядника Smart Marine Concept зняти з мілини танкер Delfi завершилася невдачею.
  • 26 липня проблема з затонулим танкером Delfi визначена як надзвичайна ситуація місцевого рівня.
  • Не зарадив проблемі й мер Одеси Труханів, який особисто в гідрокостюмі пірнав під танкер і обіцяв його підняти до 10 серпня.
  • Тепер цим питанням займається Міністерство інфраструктури й особисто Владислав Криклій. Підняття танкеру здійснює компанії "Краншип" і "Бруклін – Київ". Суднопідйом виконає "Краншип", а "Бруклін – Київ" профінансує роботи.