Козак також запропонував маршрутникам встановити валідатори. Це, на думку голови бюджетного комітету Київради, допоможе порахувати точний пасажиропотік у громадському транспорті столиці.
До теми Коли у Києві подорожчає проїзд: що кажуть в КМДА
Як у Європі
На переконання депутата, вартість проїзду у Києві точно буде збільшуватись, але не до 20 гривень. Козак підкреслив, що нічого дивного у цьому немає, адже в столиці Україні проїзд наразі є дешевшим, ніж в Європі. Втім, собівартість поїздки – однакова.
Ми купуємо такі ж вагони, ескалатори, автобуси. У нас така ж вартість електроенергії, запчастин. Тому, я вважаю зростання цін на проїзд закономірним. Але, щоб визначити вартість проїзду в Києві, нам необхідно провести аудит всіх київських транспортних підприємств. І після цього вивести собівартість проїзду, додати до неї відсотки на розвиток, і ми отримаємо його середню вартість,
– розповідає Козак.
Він також підкреслив, що середня зарплата в Україні є нижчою, ніж в країнах ЄС. Це також необхідно враховувати.
Нехай більше платять приїжджі
За словами Козака, є такі кияни, які можуть собі дозволити повністю оплачувати проїзд.
Є городяни, які взагалі користуються транспортом безкоштовно – пенсіонери та держслужбовці. Потрібно збільшити вартість проїзду для тих, хто не є платником податків у Києві – це іноземці та жителі інших міст України, які приїжджають до Києва,
– пропонує депутат.
Якщо людина живе в Фастові й щодня приїжджає на роботу до Києва, то він платить тут податки. Його потрібно віднести до певної пільгової категорії та виділити знижку на проїзд, додає Козак.
Тарас Козак / Фото його сторінки у фейсбуці – 211golosiivsky
Пенсіонери мають платити
Козак не вважає правильним те, що пенсіонери їздять безкоштовно в транспорті. І якщо пенсіонер буде платити третину від вартості проїзду – це буде розумно й справедливо.
Адже дуже часто люди похилого віку просто катаються містом, оскільки це для них безкоштовно. Я поважаю цих людей, але нехай мінімально платять і користуються транспортом за потребою, без зловживань,
– розповів Тарас Козак.
Маршрутки
На думку депутата, весь комунальний транспорт столиці, починаючи від метро та закінчуючи, можливо, навіть приміськими електричками, потрібно зв'язати в єдиний транспортний вузол. Таким чином можна було розраховуватися за проїзд не окремою картою (зараз це єдиний квиток), а саме "Картою киянина". До цієї системи він пропонує приєднати також столичні маршрутки.
Хочеш брати участь у міській програмі та працювати на маршруті? Будь ласкавий, постав валідатор, плати податки й працюй. Буде чіткий облік і зрозуміло, скільки водій перевіз пасажирів, скільки пільговиків. Все буде чітко, прозоро та чесно,
– констатував Козак.
Актуально Проїзд у міській електричці може зрости до 79 гривень: як тариф пояснюють у "Київпастрансі"
Передісторія
- У Києві жваво обговорюють питання підняття цін на проїзд у транспорті. Комунальні підприємства-перевізники підрахували, що собівартість однієї поїздки становить понад 20 гривень.
- Втім, Віталій Кличко, а також депутати Київради та інші посадовці, запевняють, що ціна не зросте втричі.
- Водночас в міській раді хочуть, аби уряд віддав гроші за проїзд пільговиків – наразі за них платять з місцевих бюджетів. Повернення коштів, на думку мера, дозволить поки не піднімати ціну.