Один з перших користувачів сервісу Костянтин Стефура розповів, що про це мріяв давно.

В будній день чоловік намагається їздити не менше півгодини. На вихідні прокладає маршрути більш тривалі. За його словами, тепер він не збирається купувати велосипед

Велоточок у Києві вже 12. Аби взяти байк на прокат, не треба жодних документів і готівки. Система повністю автоматизована.

В додатку на смартфоні завжди є інформація про кількість вільних байків на будь-якій станції міста. Для цього треба ввести номер вільного велосипеда і код поїздки автоматично з'являється на смартфоні, після чого вмикається лічильник часу.

Дивіться також: Віденські урбаністи з незвичною експедицією добралися до України

Перші 30 хвилин — безкоштовно, наступні півгодини – 4 гривні. Здати велосипед можна на будь-якій станції сервісу.


Зростання абонементів є. Купили вже більше ніж 2 тисячі абонементів. Зараз бачимо динаміку, що люди почали їздити на велосипедах на роботу. Кожен велосипед обладнаний GPS і відслідковується супутником. У випадку крадіжки відразу блокується банківська картка, на яку замовили послугу,
— розповів гендиректор німецького велопрокату в Україні.

Про успішність проекту його натхненники у Києві говорять обережно, щоб вийти хоча б на самоокупність. Для цього необхідно десятки таких станцій по місту і кілька років. Зараз це є соціальним бізнесом, під який необхідно залучати кошти грантів і рекламних партнерів, або дотації від міської влади.