Понад 15 арт-локацій чекають киян протягом 5 днів – обсяг надзвичайний, враховуючи, що тільки експозиція у галерейному просторі D12 займає понад 3500 кв.м.
Причому мистецтво на Kyiv Art Week є на будь-який смак: від геніїв класики до зірок сучасності, від молодого покоління українських художників до всесвітньо відомих зарубіжних імен.
ТОП-5 робіт Kyiv Art Week
Бронзовий гарнітур Дієго Джакометті, спецпроект "Кабінет колекціонера"
Міжнародний галерейний форум в D12
Вартість робіт швейцарського скульптора і дизайнера Дієго Джакометті на аукціонах Christie’s і Sotheby’s коливається від $500 000 до $1 500 000. Джакометті був настільки близький зі старшим братом Альберто, всесвітньо відомим скульптором, що іноді їх роботи важко відрізнити між собою. До останніх днів брати разом працювали в спільній скульптурній майстерні в Парижі.
Гостям галерейного форуму в D12 презентують бронзовий гарнітур Дієго, що є цінним надбанням колекції Ігоря Воронова.
Автопортрет М.Ломтєва
Art&Science, Національний музей мистецтв ім. Богдана та Варвари Ханенків
Протягом трьох років Олена Живкова, заступник директора з науково-дослідницької роботи, намагалася розкрити секрет полотна невідомого автора. На ньому був зображений чоловік, ім’я якого теж було невідоме. Ключем до розгадки таємниці став опублікований "Щоденник Миколи Ломтєва". Серед іншого художник згадував "Олімпіаду" 1845 року – веселе маскарадне дійство в печерах римського передмістя, яким художники з різних країн святкували закінчення італійського "стажування". Попри крайню нужденність, від якої Ломтєв потерпав в Італії, ще за півроку до свята він замовив собі розкішне вбрання придворного сурмача. Коли маскарадний костюм був готовий, художник розпочав роботу над автопортретом у ньому.
Дослідження Живкової призвело до розкриття ще одного секрету. На славетному дагеротипі 1845 року, де Микола Гоголь позує в колі російських художників у Римі, вдалося встановити досі неідентифіковану персону – Миколу Ломтєва, що стоїть з лівого боку в тому ж капелюсі, що й зображений на картині.
"Саша", Сергій Братков
32 Vozdvizhenka Arts House
В основі серії фотографій – історія дівчини Саші. Вона бере початок у 2000 році, коли восьмирічна Саша взяла участь як модель у проекті Браткова Kids. Ця робота була показана на Manifesta 5 San Sebastian, на персональній виставці художника в Pinchuk Art Centre, увійшла в 4 музейні колекції, а також в колекцію Фонду Франсуа Піно, ставши першим надбанням східноєвропейського мистецтва всесвітньо відомого колекціонера. Через 10 років Сергій Братков знову випадково зустрівся з Сашею. Це був момент її розчарування в професійній модельній діяльності, тож фотоісторія дівчини, зроблена в цей момент життя, стала виворотом портфоліо, зворотною стороною модельної індустрії.
Акварель Олександра Бенуа "Вулиця Феран"
Київський національний музей російського мистецтва
Існують дві абсолютно ідентичні роботи "Вулиця Феран" Бенуа. Перша входить до колекції Давіда Сігалова та належить Київському національному музею російського мистецтва, друга —в Державному російському музеї в Санкт-Петербурзі. Чому ж Бенуа створив два абсолютно однакових полотна? Відповідь була прихована на звороті картин. "Вулиця Феран" — моєму найкращому другові" — підпис, зроблений автором на роботі, що зберігається у Києві. Як виявилося, Бенуа подарував перше полотно своєму товаришу, а потім повторив його вже для себе. Друга робота і потрапила до Петербурзької колекції.
"Непередбачувана археологія Місцевості", Леван Міндіашвілі
Виставка Національної галереї сучасного мистецтва Грузії, Мистецький Арсенал
Творчість відомого грузинського митця Левана Міндіашвілі, представленого в галереях від Нью-Йорка до Лондона, сьогодні зможуть оцінити відвідувачі Kyiv At Week. У Києві Міндіашвілі презентує відібрані роботи з проекту "Непередбачувана археологія Місцевості", який включає величезні картини та скульптурні об’єкти. Картини, основою яких є власні знімки митця з подорожей по Грузії, створені з декількох шарів акрилової фарби з гелевою серединою, що незвичним чином передає ефект старих фотографій. Скульптури, що є образами переживань і спогадів з багатьох місць, де проживав митець, виконані за допомогою штукатурного гіпсу, що зовні імітує міцний бетон, проте є крихким та символічно описує тимчасову і ефемерну природу понять "місце" і "вдома" в сучасному суспільстві.