Якщо впіймати правопорушника не вдається, то платити доведеться замовникам реклами.
“Зараз з цією табличкою ми поїдемо на місце за адресою. Як речовий доказ будемо пред’являти власнику та будемо вживати заходів. Якщо власника не буде на місці, будемо телефонувати, можемо дати термін на виконання вимог щодо демонтажу. В разі невиконання, будемо складати адмінпротокол”, - каже старший інспектор КП "Київблагоустрій" Сергій Бешеньок.
Більшість замовників послуг по розміщенню реклами навіть і не здогадуються, що порушують закон.
“Коли я подзвонила дізнатися по оголошенню, то мене ніхто не попередив, що це заборонено. Я робила висновки з того, що я бачила скрізь рекламу. Але коли потім мені прийшов виклик до адміністрації, я приїхала - вони мені все розповіли. Тобто тепер я в курсі”, - сказала директор тренажерного залу Анжела Макеєва.
Викликають до районної адміністрації пані Анжелу ледве не щотижня. Де саме розміщують рекламу її тренажерного залу вона не знає. Рекламне агентство, дізнавшись про штрафи, які довелося заплатити жінці, просто зникло.
“Якщо той чи інший суб’єкт підприємницької діяльності чи фізична особа хоче прорекламувати свою продукцію, або якісь напрямки свого бізнесу, перед тим, як укладати угоди з фірмами, які надають послуги по рекламі, я би просив Вас, аби Ви вивчили наскільки легально працює ця фірма, де і які місця вона пропонує в рекламі”, - радить начальник Головного управління контролю за благоустроєм Києва Сергій Садовой.
Кожного дня інспектори виписують штрафів всередньому на 300 тисяч гривень. Правопорушники справно платять, але рекламу не прибирають.