Зараз в столиці на збір коштів в громадському транспорті витрачається 40-50% від виручки. Остання спроба впровадити електронний виток була в 2013 році. Київська міська рада підписала контракт з фірмою, пов’язаною з мером Харкова Генадієм Кернесом, яка мала витратити близько 100 мільйонів гривень і отримувала б прибуток в розмірі 4,5% від продажів. В 2015 договір розірвали.
Після цього в столиці встановлювали обладнання на окремі маршрути. І мер впевнений, що експеримент вдався.
Іноземні компанії готові надати допомогти розгорнути систему електронного квитка за власні гроші. Не через благодійність, а за відсоток від продажів. Рік велись перемовини з корейською компанією.
Читайте також: Подільський міст: що відомо про таємничого підрядника прибуткового довгобуду
Але влада столиці вирішила піти іншим шляхом – використати тендер. І купити обладнання самим і витратити півмільярда гривень. Учасники торгів кажуть, що сума сильно завищена.
За суму в двічі меншу можна було зробити весь проект, так як і планувалось в 2013 році. І окупився би він за 3 роки,
– сказав працівник ТОВ "КС-Мехатронікс" Анатолій Долинний.
Хто і як хоче заробити на "електронному квитку" – дивіться в розслідуванні журналістів.